Chris en Ruud trekken erop uut!

Op naar het midden-oosten!

YES! Na twee jaar uitstellen en nog veel langer erover fantaseren is het nu eindelijk zover… op naar het Midden Oosten! Ik kan niet wachten tot het zover is. Weer ‘echt’ op reis, want zo voelt het eerlijk gezegd toch wel een beetje (I know we zijn verwend!). Opzoek naar avontuur, een nieuw land en cultuur ontdekken. Dat werd wel weer eens tijd dacht ik zo! En Jordanie lijkt ons - na alle verhalen die we gehoord hebben - helemaal geen slechte keuze ;-)

We vliegen met een rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam. We gaan twee weken lang op roadtrip! Met een huurauto trekken we zo ongeveer het hele land door om alle hoogtepunten te bezoeken en ontdekken. En daar hebben we een potje zin in!

Slapen onder de sterrenhemel in Wadi Rum, wandelen in Dana, snorkelen in Aqaba, oude ruïnes bezoek in Jerash, met zonsopkomst de koninklijke stad Petra bewonderen, drijven in de Dode Zee, op een kameel door de woestijn rijden, lokalen gerechten proeven, meer te weten komen over levenswijze van de nomaden. Het staat allemaal op ons verlanglijstje. Met als hoogtepunt (letterlijk) een ballonvaart in de woestijn! Tenminste als het weer het toelaat. Fingers crossed, want dit wil ik al heel lang en heb ik van Ruud voor mijn 40e verjaardag gehad.

Via deze weblog houden we jullie op de hoogte van onze belevenissen. Zijn jullie er toch een beetje bij ;-) Nog maar een nachtje slapen! Morgen vertrekken we… #zinin

Marjolein

Een heerlijk vooruitzicht! Geniet er van en leuk om jullie zo weer te kunnen volgen.
Benieuwd naar jullie avonturen!

Lyon en Joke

Gm.
Het klinkt allemaal weer reuze spannend en wij wensen jullie een prachtige reis met mooi weer en duimen dat alle mooie hoogtepunten gaan lukken.
Veel plezier. Wij gaan jullie zeker volgen.
Groetjes van ons.

Erwin

Mooie plannen. Veel plezier!!

Irene

Ohhhh wat heerlijk!!! Ben wel een tikkie jaloers hoor! Ben benieuwd naar jullie belevenissen. Geniet!!!!

Arie en Marijke

Lieverds, zo verdiend! Geniet ervan!
Benieuwd naar de verhalen!
?

Lydia

We wensen jullie een mooi vakantie! Liefs vanuit Ritthem en omstreken!?

Ingeborg

Heerlijk vooruitzicht!
Goede reis en veel plezier ??

Wendy

Tof om weer mee te kunnen lezen! Heel veel moois voor jullie, enjoy

Nicolien

Yes, eindelijk!! Geniet ervan, heel benieuwd, tof om jullie te volgen.