Chris en Ruud trekken erop uut!

Merry Christmas everybody!

Merry Christmas!!! Vanuit een tropisch warm en idyllisch mooi Zanzibar wensen we iedereen hele fijne feestdagen toe!

We zijn na een paar dagen Nungwi (noorden van Zanzibar) weer terug ons favoriete hostel in Jambiani om kerst te vieren. Er zijn als het goed is in de buurt nog wat meer mensen die we kennen dus wie weet zit er nog wel een klein kerstfeestje in ;)

Afgelopen dagen hebben we eigenlijk niey zo gek veel gedaan als lekker een beetje gerelaxed en de prachtige stranden verkend. Eigenlijk zouden we gaan snorkelen maar het waait hier nogal hard, waardoor er flink wat golven zijn en we twee uur op een boot zitten niet echt zagen zitten... I wonder why ;)

Het plan is om morgen te kijken of het lukt om met wilde dolfijnen te gaan zwemmen, maar dat hangt er dan dus ook weer een beetje vanaf hoe 'zeebeenproef' je daarvoor moet zijn haha. Weinig spannende verhalen dus helaas. Maar wel zonnige kerstgroetjes voor iedereen!!!

Carola

Merry Christmas!! Geen spannende verhalen..?? We zijn allemaal stinkend jaloers op jullie kerstlocatie!! :-) Man man echt supermooi...

Erwin en Irene

Ha jullie,
Wat een mooie verhalen weer allemaal. Een kant van de wereld waar ik nog niets van gezien heb. Ons weekje Tenerife steekt een beetje schril af tegen jullie avonturen en het aantal geklommen hoogtemeters al helemaal! Wat een prestatie.
We zitten hier stikjaloers te wezen en hopen dat jullie nog een fijne kerst hebben gehad daar.