Chris en Ruud trekken erop uut!

Jambo vanuit Tanzania

Jambo,

STOP de tijd! We zijn er... het is hier nu kwart voor elf lokale tijd (2 uur later dan bij jullie). Vanmorgen om half vier ging de wekkert. Haldiebaldie wat was dat vroeg!

Alles bij elkaar hebben we een prima reis gehad. Het is ons gelukt om voor ons tweeën een vierzitsbank te bemachtigen in het vliegtuig dus we zaten er vorstelijk bij :)! Dat maakt zo'n lange vlucht altijd weer net iets aangenamer. Ware het niet dat het wemelde van de kleine kinderen om ons heen, maar die hebben zich godzijdank redelijk goed tot goed gedragen ;).

Inmiddels is het een dag later en zijn we weer een klein beetje bijgeslapen. Beetje jammer van die haan die vanmorgen vroeg de hele boel bij elkaar kraaide, maar dat mag de pret niet drukken want het zonnetje schijnt en we zijn in Tanzania. Hoera! Zo eerst ontbijten en dan eerst maar eens kijken waar we nu precies zijn. Doordat we gister in het donker aangekomen zijn, hebben we eigenlijk geen idee hoe de omgeving er hier uitziet.

Vandaag ff een chilldagje ter voorbereiding op onze trek die morgen begint. We moeten nog even langs bij het bureau waar we deze trip geboekt hebben voor wat meer informatie. Zodat we ook weten wat we precies mee moeten nemen. We zijn benieuwd! Op naar het avontuur :)

Groetjes,

Ruud en Christa

PS: internet is een drama hier en omdat ik niet weet wanneer we weer bereik hebben, zet ik dit alvast online zodat jullie weten dat we goed aangekomen zijn. Vanaf morgen vier dagen op een berg. De 11e zijn we weer terug met ongetwijfeld boeiendere verhalen.

Wendy

Whoop whoop zet m op, laat die berg een poepie ruiken!!